Montage - O kapele | Bandzone.cz

Montage electronica-pop / Praha

Sledovat

Bandzone.cz Tip týdne

29. března 2010
Playlist kapely
0:00 / 0:00
  • Cinnamon
    Nezařazeno
  • King Or Queen
    Nezařazeno
  • Whatz Up
    Nezařazeno
  • Go To Hell
    Nezařazeno
  • Soul&Shine
    Nezařazeno

Členové skupiny

Kontakty a odkazy

Z důvodů ochrany proti spamu jsou kontakty skryté a chráněné captchou. CAPTCHA je většinou různě zdeformovaný obrázek obsahující text, který má ověřit, zda u počítače sedí člověk anebo jde o robota. Robot totiž nedokáže rozpoznat text, který se na obrázku nachází. CAPTCHA slouží k tomu, aby automatizovaní roboti neposílali nevyžádanou poštu (tzv. spam) na uvedené emailové adresy.

Dodatečné info

MoNtAgE

Electronica / Pop / Drum & Bass

Thom Herian aka Drama Jacqua (Sato-San To, Al-Yaman, S.O.I.L., Segundo, Why Not Patterns atp.) - bicí, programování a hudební kompozice

Klára Vytisková (Toxique) - zpěv a texty

Photobucket

Facebook

Photobucket

Photobucket

Management & Booking:

rocky(at)rocky.cz, +420 775 977 866 (Veronika Vlachová)

logo Rocky Photobucket




Bio a historie

MONTAGE je jedním z mnoha experimentálních projektů bubeníka Tomáše Heriana (vystupujícího také pod jménem Drama Jacqua). Založil jej v roce 2007 spolu s mladou nadějnou a charismatickou zpěvačkou Klárou Vytiskovou, dnes známou především z retropopové kapely TOXIQUE. 

Thom Herian aka Drama Jacqua pochází z tradiční muzikantské rodiny. Narodil se 7.8. 1980 v Teplicích, v severních čechách, kde také absolvoval konzervatoř, obor bicí nástroje. Bicí soupravě se věnuje od útlého mládí. Jako bubeník je členem různých hudebních projektů (S.O.I.L, SEGUNDO, Drama Jacqua, Feng Jung Song & Trio PUO, Sato-San To, WNP, Vrtule1, Sketa Fotr...). Žije a tvoří v Praze. Specializací v jeho hře na bicí jsou groovy lámaných beatů ostřejšího tempa, často označované jako Jungle, Break nebo D´n´B. Jeho bubenickými vzory jsou hráči, kteří mají silné kořeny dnes již v nevyhraněném stylovém označení Jazz music. Mezi jeho zájmy patří samozřejmě i práce se zvukem, konkrétně hudební kompozice na poli elektronické hudby. Činností elektronického experimentátora se zabývá od konce devadesátých let.