APOSEPSIS, psychopatologický hudební virus ze 666-ajovic, se zrodil ve zvukové laboratoři amatérského muzikopata Honzy (Krutopřísňák alias SADO).
Tomu se podařilo zkomponovat hudební mutagen s vysokou odolností proti běžně dostupným protilátkám jako jsou psychofarmaka, ucpávky do uší, čípky apod.
Brzy po svém objevu shromáždil tento průkopník na poli hudebních diagnóz kolem sebe koncilium složené z dalších muzikopatických odborníků – Petry (Vopica alias INFRA), Samuela (Vápen Hrdel-Tvrdel alias KARDIO) a Huberta (Ghowg3N alias PSYCHO).
Po několika společných experimentech uskutečněných tajně a bez ohledu na přísná pravidla karantény pak toto biomuzikální sdružení začalo v prostorách veřejných hudebně-transfúzních stanic provádět pokusy o hromadné rozšíření nového patogenu .
V odborném tisku se krátce nato objevily první zprávy o počátečním stadiu apodemie doposud neznámé rytmické nákazy.
Tou dobou skupina osob prakticky již závislých na pravidelné dávce hudební infekce zformovala pololegální muzikoterapeutickou společnost s názvem Fun-Club-Klan (Fu-C-K), která brzy po svém vzniku měla sehrát důležitou roli v progresi již zmíněné apodemie.
Tak se začala psát historie hudební infekce zvané APOSEPSIS…
Najdete nás i na FB:
Profily členů kapely APOSEPSIS
PETRA alias drzajakvopica - basistka na svobodě
Na digitálních záznamech hudby APOSEPSIS nelze poznat, že Petra při své hře na basovou kytaru s oblibou používá tzv. InfraSoundGenerator (ISG). Zvuk tohoto přístroje totiž leží mimo frekvenční rozsah mezinárodně uznávané audio-normy CD-DA ISO 908 (tzv. „Red Book“). Proto se lze s touto Petřinou technikou setkat jen na živých vystoupeních APOSEPSIS. Pomocí hlubokých tónů s kmitočty z oblasti infra-spektra dokáže Petra rozvibrovat neurony příznivě naladěných posluchačů. I hudební nástroj se tak v Petřiných rukou může změnit ve zbraň hromadného šílení. Podle názoru některých odborníků (hudební měsíčník Rrrachot; Ročenka kontaktů s mimozemskými civilizacemi 2007 aj.) dokáže Petra se svým aparátem dokonce komunikovat pomocí mimosmyslových signálů.
HUBERT alias GhowG3N - textající zpěvař, či chcete-li zpívající textař
Podrobným studiem technik zpěvu mnichů v tibetských klášterech (lámů) si Hubert osvojil u nás dosud neznámou dovednost, tzv. „hlas duše“. V příznivých povětrnostních podmínkách dokáže zpívat i dvojhlasně s využitím vnitřního hlasu vycházejícího z oblasti jeho solaru plexus. Podle odborníků z časopisu Parapsychology Today je Hubert při interpretaci skladby Deep Silent dokonce jako médium spojen s duchem dosud nenalezené egyptské mumie. Na některých vystoupeních APOSEPSIS ho lze dodnes slyšet zpívat původní (rozuměj: necenzurované) verze svých textů.
SAMUEL alias VÁPEN_HRDEL_TVRDEL - nástroje bicí i hladicí
Při hře na bubny používá Sam dovedností získaných zkoumáním postupů rituálních perkusionistů z oblasti rovníkové Afriky. Tzv. „technika neviditelných rukou“ spočívá v tom, že kadence úderů na blánu bubnu dosahuje hodnot, při nichž lidské oko již není schopno zachytit ruce s paličkami v pohybu. Tím vzniká optická iluze, že se bubeníkovy (šamanovy) ruce mění v křídla, což může uvést shromážděný dav až do stavu oblouznění. Za tyto praktiky byl Sam vyloučen z České asociace bubeníků dříve, než mohla být vůbec založena.
JAN alias KRUTOPŘÍSŇÁK - skladatel a dirigent, vokálně elektrický kytarista, aranžér, zvukař atd.
Je celkem málo známou skutečností, že jsou Honzovy hudební kompozice považovány odborníky z oboru psychopatologie za potenciálně nakažlivé a proto nevhodné pro dospívající mládež a těhotné ženy. Z tohoto důvodu musejí být všechna jeho díla před zveřejněním předkládána ke schválení komisi složené ze zástupců Státní hygienické stanice, nemravnostní policie a Sdružení Slovanských Matek (dříve SSM). Jako instrumentalista se Honza již za svého života stal legendou a byl právem zapsán do Kytarové předsíně slávy. Tak se zrodil vzor mnohých napodobitelů z řad dnešních mladých hudebníků.
FUN-CLUB-KLAN a Ultras - osobnosti s pozitivními testy na APOSEPSIS
Uzavřená skupina lidí nestejného věku a pohlaví, kteří podlehli hudební infekci APOSEPSIS natolik, že se stali závislými na její pravidelné infuzní dávce. Jádro Fu-C-K je tvořeno jedinci, kteří se dokonce odmítají smířit s pouhým poslechem zvukového záznamu své kultovní kapely, byť ten je vždy opatřen garantovaným objemem infektu. Odběr nákazy pomocí záznamových médií srovnávají s infuzí z krevní konzervy s prošlým datem expirace. Takováto dávka je totiž ochuzena o důležitou součást infuzního nálevu – vizuální zkušenost. Teprve prožitá rozkoš z podívané, kterou APOSEPSIS pokaždé obdaří všechny návštěvníky svých koncertů, je tou pravou zárukou dlouhodobého a hlubokého účinku nákazy.