***Když to hodně zjednoduším, tak se liší jen v míře efektivity. Osobně si myslím, že reklama má adresátům podat informaci o existenci produktu, ať i širší veřejnost, která by se k tomu nikdy nedostala, má možnost o dané věci vědět a svobodně se rozhodnout, zda-li ji to zajímá..Nemá tedy (podle mě) vyjádřovat, že lidé propagovnou věc chtějí, ale je to jejím cílem...Každopádně považuju tvůj komentář minimálně za zamyšleníhodný a děkujem, že jsi nám poskytl podnět, který možná reprezentuje postoj, který veřejnost v tomto zaujímá..Chcem se zkrátka odlišit a udělat něco víc...to, že vyčpíme...je možné, nevylučujem to...snažíme se dělat to nejlepší, co můžem..a budoucnost je vždy nejistá. Ještě jednou díky a třeba se někdy uvidíme na koncertě :) see ya
kolej
Jasně, rozumím a jsem rád, že jsi odpověděl inteligentní formou a neposlal mne do pr... Víš, ale v hudebním průmyslu na jednotkové ůrovni, tedy jedna kapela(né akce či fest)vlastně neexistuje reklama, ale jen propagace a hudební jednotka se propaguje vzhledem k pozici na které se nachází. A vy jste to v očích mnoha lidí(to,není z mé hlavy) trochu přestřelili. Respektive to pusobí dosti prvoplánově a vypadá to jako by za vámi stál vlivný čověk ,jenž chce na váš ůčet otevřít zlatou žílu. Abys pochopil jde mi o to, že vá m to může uškodit a to by byla škoda, neboť si myslím , že po cornflakes a coin(kapely bez ksichtu), kde také snad ještě působíš je toto o dvěstě procent osobitější a lepší. Ale to vše je můj názor a "já" si myslím, že je třeba dát trochu času a nechat i fans ať vás ohodnotí a posunou výš. Měj se a čistý zvuk