-JFK-
Soutěž o CD na webu www.fanclub-grock.wz.cz
Pro přidání příspěku se prosím přihlašte.
Soutěž o CD na webu www.fanclub-grock.wz.cz
Ultra: 1) Myslíš, že na „neelektronickém“ hudebním poli existuje jen „trapný bigbít“? Dle čeho usuzuješ, že mám vůbec nějakou dogmatickou prioritu, a ještě k tomu směřující k elektronickému „cosi“?
2) Zpracování „námětu vycházejícího z příběhů běžného života“ je v případě GROCKu opravdu spíše tím (snad až pod)průměrným… nicméně, komu to vyhovuje, proč ne…
3) Uznávám vzájemnou sehranost členů a tím pádem to, že jako kapele jim to šlape. Ale… ALE – (viz. co jsem psal níže…)
4) Proti gustu žádný dišputát. Takže, komu se to líbí – prosím. Já jsem svůj názor napsal a za ním si stojím.
Ale, ale, tady se nám někdo hádá... No tak hoši, dost. Pravda bude asi někde veprostřed ne? Sice nerad, ale musim uznat, že jsou i lepší kapely než Grock, nadruhou stranu ale stovky horších . Třeba takový duo Eva a Vašek! To je pecka!
Ad - Tuc Tuc : Hovoří li někdo o "trapném bigbítu, lze z toho logicky usuzovat na pisatelovu dogmatickou prioritu elektronického "cosi".
Ad - Trapné texty: Tento žánr by patrně vyzněl skutečně trapně, pokud by opěvoval kupříkladu lásku k záhonu petržele. Skutečně nevidím nic trapného na námětech vycházejících z příběhů běžného života.
Ad - výjiměčnost Grocku: Na rozdíl od kdejaké holky, či kluka co ovládá sólově nějaký nástroj, je právě sound kapely jako celku výjimečný. Lze zcela nekriticky poukázat na tvůrčí nuace které člověk pohybující se v prostředí rockové scény nepochybně ocení.
Drahá/drahý ULTRO, kytaru od houslí poznám, když Tě to zajímá. Nechápu ovšem, proč se vyjadřuješ k „elektronickým zhovadilostem“ a „ukřivděným smažkám“, když o nich nebyla vůbec řeč. Můj příspěvek v diskuzi patřil skupině GROCK… Nevadí. Napiš mi jedinou přednost, která dělá tuto kapelu výjimečnou a kterou by mě mohla zaujmout. Opomenu-li původní (byť trapné) texty a vlastní (fakt tuctovou – pozn. nezaměňuj s Tuc Tuc) hudbu, pak mě zbývá jediné („vizor“ muzikantů přece jen necháme stranou, jde přece o hudbu), a tím je technická zručnost zúčastněných . Ta je, nepopírám, slušná. Ale to bohužel nestačí. Ovládat svůj nástroj :o) umí kdejaký kluk či děvče již v raném věku vcelku znamenitě… To můj názor na tvorbu kapely tedy nezmění. Pakliže víš o něčem, co by tak naopak učinilo, prosím napiš.
Milý VLAJU. Jestlipak alespoň rozeznáš kytaru od houslí, když tak kritizuješ. On totiž ten "trapnej bigbít" se hraje už šedesát let! Jestlipak se za šedesát let bude hrát "Tuc Tuc" a podobné elektronické zhovadilosti. Poskládat přednastavené samply v počítači a pak na to zhulenej trdlovat několik dnů na cizím pozemku - to není žádné umění. Každý kdo umí zahrát bigbít poctivě, rukama a ještě k tomu vlastní věci - to je kumšt, před tím já smekám a ne před smažkama, který maj nacpanou palici v reprobedně na poli a říkaj tomu "Buhvíco tek", perou se pak z bengama a jsou celý ukřivděný, když dostanou nabacáno..... HOWGH!!
Je to obyčejný trapný bigbít, krerý hrál, hraje a bude hrát kde kdo...
Je to obyčejný trapný bigbít, krerý hrál, hraje a bude hrát kde kdo...
Lidi, to musíte slyšet!! Hned!!